A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Диканська загальноосвітня школа I-III ступенів
Диканської селищної ради Полтавського району Полтавської області"

Про моніторинг стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів 10 класу з курсу «Громадянська освіта»

Дата: 07.06.2021 15:39
Кількість переглядів: 74

Опорний заклад «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Диканської селищної ради Полтавського району Полтавської області»

Наказ                                                                № 128 

07 червня 2021 року                                                                                                                          

Про моніторинг стану викладання

та рівень навчальних досягнень учнів

10 класу з курсу «Громадянська освіта»

 

   На виконання Закону України «Про освіту», відповідно до плану роботи школи на 2020/2021 навчальний рік, плану-графіку вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з окремих предметів (моніторинг), вивчався стан  викладання  даного  курсу.

   Курс «Громадянська освіта» в 10 класі викладає вчитель історії й правознавства Бехтер Ірина Леонідівна, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.

   Цей інтегрований курс, охоплює філософські, аксіологічні, політичні, правові, економічні, культурологічні, соціально-психологічні знання. Курс «Громадянська освіта» є частиною інваріантного складника навчального плану.

Курс викладається за програмою, яка має 7 розділів:

Особистість та її ідентичність.

Права і свободи людини.

Людина в соціокультурному просторі.

Демократичне суспільство та його цінності.

Світ інформації та мас-медіа.

Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту.

Україна, Європа, світ.

Кожен із цих розділів включає в себе підтеми. Учні займаються за підручником «Громадянська освіта». 10 клас. (авт. Тамара Бакка, Любов Марголіна, Тетяна Мелешенко).

   За програмою, зміст громадянської освіти передбачає інтеграцію соціально-гуманітарних знань із різних навчальних предметів.  

Інтегративні громадянознавчі знання включають такі напрями:

  • морально-етичний: усвідомлення учнем суспільних цінностей, громадянських ідеалів, формування етичних норм поведінки, моральних якостей, громадянської відповідальності, громадянської самосвідомості;
  • політико-правовий: засвоєння знань про права, свободи людини та механізми їхньої реалізації, способи суспільно-політичної участі; розуміння громадянського обов’язку, політичних подій і суспільних процесів;
  • економічний: формування знань про економіку в повсякденному житті родини, місцевої громади, українського суспільства. Розвиток економічної грамотності, дотримання правових норм в економічному житті, участь у творенні громадянського суспільства;
  • екологічний та глобалізаційний: формування екологічної культури учня, розуміння сучасних екологічних проблем, викликів глобалізації та цілей сталого розвитку, усвідомлення їхньої актуальності, розвиток особистої відповідальності за стан довкілля, оволодіння нормами екологічно грамотної поведінки та здорового способу життя;
  • інформаційно-медійний: розвиток здатності шукати, обробляти, використовувати та перевіряти інформацію, вміння критичного аналізу різнобічної інформації та створення власних медіаповідомлень;
  • інтеркультурний: життя в багатокультурному суспільстві на засадах толерантності; виховання культури соціальних відносин та ефективної комунікації.

 

   Для забезпечення грунтовних знань учнів з даного курсу вчителем обираються різноманітні активні та інтерактивні методи навчання,  як-от:

  • рольові та ділові ігри (моделювання, вивчення ситуацій, що уможливлюють обговорення соціальних проблем і їхнє розв’язання);
  • аналіз документів громадянознавчої тематики;
  • проєктування (розробка та реалізація учнівськими командами проєктів);
  • дискусії на актуальні соціальні теми;
  • учнівські конференції, збори, круглі столи (обговорення та ухвалення рішень);
  • онлайн-спілкування між собою (обговорення на форумі, ведення блогів, обмін досвідом проектної діяльності тощо);
  • організація рефлексії учнів (твори-роздуми, бесіди).

 

   Також учителем забезпечуються диференційоване навчання та індивідуальний підхід, здійснення міжпредметних зв’язків. 

    Навчання учнів з березня по травень 2021 року здійснювалося дистанційно. Учитель надсилала учням через вайбер та електронну пошту завдання, які носили творчий характер, задіювала до проєктної роботи, до створення презентацій, відеосюжетів. Проводила віртуальні екскурсії, онлайн обговорення.

   Щодо рівня навчальних досягнень за рік, то серед 13 учнів 6 (46%) мають високий рівень навчальних досягнень, 5 (38%) – достатній рівень, 2 (15%) – середній рівень. Початкового рівня навчальних досягнень учнів з даного курсу не виявлено.

   На підставі вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Відзначити результативне викладання курсу «Громадянська освіта» вчителем Бехтер І.Л.

2. Учителю Бехтер І.Л.:

2.1. Продовжити реалізовувати ключові компетентності та наскрізні вміння учнів під час вивчення даного курсу відповідно Концепції «Нова українська школа».

2.2. Залучати учнів до проєктної роботи, планувати проведення зустрічей із лідерами громад, депутатами, суддями, журналістами, волонтерами.

2.3. Стимулювати підвищення мотивації навчання та навчальних досягнень учнів через створення системи мотивів діяльності особистості.

3. Довести зміст даного наказу до колективу на педагогічній раді до серпня 2021 року.

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Покас Н.А.

 

   

 

Директор школи                                                          Л.М. Сімаченко

Проєкт наказу вносить Покас Н.А.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора