A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Диканська загальноосвітня школа I-III ступенів
Диканської селищної ради Полтавського району Полтавської області"

Про тимчасове призупинення освітнього процесу та відпрацювання пропущених навчальних занять

Дата: 13.03.2020 15:39
Кількість переглядів: 30

Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Диканської районної ради Полтавської області

                                                                     Наказ                                                   № 42

12 березня 2020 року

Про тимчасове призупинення

освітнього процесу та

відпрацювання пропущених

навчальних занять

 

Згідно статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р; відповідно листа Міністерства освіти і науки України 1/9-154 від 11.03.2020 року  та рекомендацій відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Диканської районної державної адміністрації від 12.03.2020 року

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Призупинити навчальний процес та проведення заходів з відвідуванням учнями школи на період з 12.03.2020 по 03.04.2020;
  2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Покас Н. А. організувати роботу працівників закладу  на час вимушеного призупинення навчально-виховного процесу  в канікулярному режимі;
  3. Вчителям:

3.1. розробити заходи щодо проведення занять за допомогою дистанційних технологій учнів використовуючи різноманітну методику в тому числі і сучасні комунікаційні системи, Internet, офіційний  Веб-сайті школи, навчальних платформ, соціальні мережі;

3.2.скласти індивідуальний план роботи в період вимушеного призупинення навчально-виховного процесу .

 

  1.  Класним керівникам:

4.1. провести інструктаж з профілактики захворюваності на ГРВІ та бесіди, щодо запобігання поширення короно вірусу COVID-19  із записом у класному журналі;

4.2. провести 12.03.2020 р. з учнями цільовий інструктаж  щодо запобігання нещасних випадків у побуті та  бесіди з учнями й батьками щодо правил поведінки, збереження життя і здоров’я дітей під час вимушеного призупинення навчальних занять;

4.3.повідомити батьків через запис у щоденниках та в телефонному режимі про призупинення занять у школі;

4.4. проводити щоденний моніторинг стану захворюваності, повідомляти адміністрацію закладу про ситуацію щодо захворюваності учнів класу.

5.  Заступнику  директора  школи з навчально-виховної  роботи Кальник Л. І.  відмінити масові заходи з учнями;

6.     Медсестрі Купці В. О. розмістити в загальнодоступних місцях інформаційні матеріали та нагадування щодо профілактики вірусних інфекцій.

 7. Завгоспу Книшу Д. П. організувати заходи з посилення режиму поточної дезінфекції у школі.

8. З метою мінімізації ризиків розповсюдження інфекційного агенту контактним шляхом необхідно технічному персоналу очистити і дезінфікувати некритичні поверхні в залежності від наявних ризиків. Особливу увагу приділити очищенню і дезінфекції поверхонь у зонах, які знаходяться найближче до учнів та вірогідно забруднені  (поручні,  парти, дверні ручки, раковини тощо). Очищувати та дезінфікувати необхідно також комп’ютери, мобільні телефони й кишенькові персональні комп’ютери (перед очищенням та дезінфекцією поверхонь слід ознайомитися з інструкцією до засобу, аби він був сумісним із матеріалами, з яких виготовлено виріб). Використовувати  засоби дезінфекції, провести генеральне прибирання всіх навчальних та підсобних приміщень, систематично проводити щоденне дворазове вологе прибирання всієї площі підлоги школи. 

9.  Дирекції школи організувати вхідний контроль за станом здоров’я працівників, обмежити доступ сторонніх осіб до школи.

10. Розмістити даний наказ на  Веб-сайті школи.

   

 

                              Директор школи                                       Л. М. Сімаченко

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора