Про стан викладання зарубіжної літератури в 5-11 класах у 2020/2021 н.р.
Опорний заклад «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Диканської селищної ради Полтавського району Полтавської області»
Наказ № 47а
26.02.2021 р.
Про стан викладання зарубіжної
літератури в 5-11 класах у 2020/2021 н.р.
На виконання перспективного плану вивчення стану викладання навчальних предметів, плану роботи школи на 2020/2021 навчальний рік та згідно з наказом по школі від 15.01.2021 р. № 12 «Про порядок вивчення стану викладання та рівень знань, умінь і навичок учнів з зарубіжної літератури в 5-11 класах у 2020/221 навчальному році» протягом січня - лютого 2021 року здійснено перевірку стану викладання зарубіжної літератури в 5-11 класах (довідка додається, додаток 1)
Під час здійснення внутрішкільного контролю за станом викладання зарубіжної літератури, увага була приділена дотриманню та виконанню чинних нормативно-правових документів і науково-методичних рекомендацій:
- «Методичних рекомендацій щодо вивчення зарубіжної літератури в ЗЗСО у 2020/2021 навчальному році» Міністерства освіти і науки України ;
- Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08.2013 № 1239;
- Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496;
Вивчення стану ведення класних журналів, календарно-тематичного планування, якості поурочних планів показало, що педагоги у своїй діяльності раціонально і правильно спланували вивчення програмового матеріалу, знають і дотримуються вимог інструктивно-методичних рекомендацій МОН України, забезпечують виконання навчальних програм.
Зарубіжну літературу в 5-11 класах викладають такі вчителі:
№ п/п
1
|
ПІБ Освіта
Кальник Л.І, вища |
Кваліфікаційна категорія, звання Вища, ст.. вчитель |
Педагогічний стаж
30 років |
Класи
6А 6Б 8 |
Кількість годин
2 2 2 |
Всього
6 год. |
2. |
Галушка Ю.А., вища |
Вища, вчитель - методист |
23 років |
5 7А 7Б 9 10 11 |
2 2 2 2 2 2 |
12 год. |
3 |
Безугла Т.І. |
Вища |
27 років |
11 |
1(Інд.навч.) |
1 год. |
Аналіз відвіданих уроків свідчить, що вчителі володіють сучасною методикою навчання, розвивають інтелект, літературний та загальнокультурний кругозір, виховують духовність, гуманізм, формують читацькі смаки з урахуванням вікових особливостей, розвивають творче мислення, спонукають до висловлювання та відстоювання особистої думки, здійснюють компетентнісний підхід на уроках.Усі вчителі зарубіжної
літератури мають високий і достатній рівень професійної підготовки, добре володіють методикою викладання предмету, обізнані з методичними рекомендаціями щодо викладання зарубіжної літератури. Уроки вчителів є особистісно-зорієнтованими. Творчий підхід, ерудицію, глибокі знання педагоги вдало поєднують з умінням використовувати ефективні форми та методи під час організації освітнього процесу.
Позакласна робота з предмета організовується в межах проведення тижнів зарубіжної літератури та російської мови відповідно до плану роботи навчального закладу. За підсумками проведення різноманітних позакласних заходів учні нагороджуються грамотами, отримують подяки від вчителя, що спонукає здобувачів освіти глибше вивчати предмет, пробуджує зацікавлення творами мистецтва.
Слід зазначити і ряд недоліків у роботі вчителів зарубіжної літератури: недостатня робота проводиться щодо вимог ведення зошитів та дотримання орфографічного режиму; відсутня система роботи з повторення, закріплення нового матеріалу та індивідуальної роботи з невстигаючими учнями.
На підставі вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
1.Вважати рівень стану викладання зарубіжної літератури в навчальному закладі достатнім.
2.Адміністрації навчального закладу:
2.1.Питання про стан вивчення зарубіжної літератури періодично заслуховувати на педагогічних радах, нарадах, звітах методичного об'єднання.
2.3. Заступнику директора по навчально-виховній роботі Покас Н.А.:
2.4.Провести моніторинг навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури в кінці IІ
семестру.
2.5. Врахувати результати вивчення роботи вчителів та рівень знань учнів з зарубіжної літератури при черговій атестації.
3.Керівнику методичного об’єднання суспільно-гуманітарних дисциплін Гордівській Ю.С
3.1.Опрацювати «Довідку про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури у 5-11-х класах» на засіданні методичного об’єднання.
Березень 2021 р.
3.2. Продовжити роботу щодо нормативного забезпечення використання навчальних програм з предмету, підручників, посібників, ведення відповідної шкільної документації.
Постійно
4.Учителям зарубіжної літератури Кальник Л.І., Галушці Ю.А., Безуглій Т.І.
4.1.Впроваджувати в навчальний процес нові освітні ресурси, використовувати інформаційно-комунікаційні технології.
Постійно
4.2. Працювати над розвитком мовленнєвої діяльності учнів, зацікавленням учнів до читання творів.
Протягом 2020/2021 н. р.
4.3. Розробити комплекс заходів, для учнів, які виявляють особливі успіхи у вивченні зарубіжної літератури, з метою залучення їх до участі в предметних олімпіадах, конкурсах, МАН
Протягом 2021/2022 н. р.
4.4. Ефективніше впроваджувати в навчально-виховний процес сучасні методи та інноваційні технології.
Постійно
Директор Сімаченко Л.М.