Про підготовку та організований початок навчального року 2021/2022 н.р.
Опорний заклад «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Диканської селищної ради Полтавського району Полтавської області»
Наказ № 157
26 серпня 2021 року
Про підготовку та організований
початок навчального року 2021/2022 н.р.
На виконання пунктів 3, 4 статті 22 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 р. № 1669 «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.01.2018 за № 100/31552, Наказу відділу освіти , сім’ї, молоді та спорту Диканської райдержадміністрації “Про заходи по підготовці та організований початок 2021-2022 навчального року” №160 від 16.08.2021 та з метою підготовки закладів освіти району до організованого початку нового 2021/2022 навчального року
НАКАЗУЮ:
- Для забезпечення підготовки навчальних кабінетів та класних кімнат до організованого початку нового 2021/2022 н.р., оперативного аналізу стану підготовки створити робочу групу в складі:
Покас Н.А. – заступника директора з навчально-виховної роботи;
Кальник Л.І. – заступника директора з виховної роботи;
Демченко Т.Л. – завідуюча господарством школи, відповідального за стан будівлі та протипожежну безпеку;
Простака В.О.- відповідального за електро-, теплогосподарство;
Носач Ю.І. – завідуючої шкільною їдальнею;
Вихватнюка В.В. – завідуючого спортивним залом;
Олефір Н.В. – кабінет № 8
Олійник М.В. – кабінет № 7;
Шилко Л. В. – кабінет № 3;
Дзюба Л. М.- кабінет № 32
Домненко А.В. - кабінет № 25
Вільховик Н. С. – кабінет № 40;
Чумаченко А.О. – кабінет № 5;
Свірідова О. В. – кабінет № 6;
Кореліна А.С. – кабінет № 4 ;
Гордівська Ю. С. – кабінет № 12;29
Бехтер І.Л.. – кабінет № 14;
Сулима В.І. – кабінет № 13;
Безугла Т.І. – кабінет № 11, 19;
Чуприна Н.О. – кабінет № 22;
Кутовий Є.В. – кабінет № 26;
Барабаш Ю.В. – кабінет № 16, 31,
Кальник А.Я. – кабінет № 15, 37, 38, 21;
Дзюба Л.С. – кабінет № 30;42
Фролова В.Б. – кабінет № 27;
Бутузова К.Г. – кабінет № 9, 39, 20, 17;
Носач Ю.І. – кабінет № 10;
- Затвердити план заходів школи щодо належної організації 2021/2022 навчального року (додається)
- Усім працівникам школи:
- До 30.08.2021 вжити заходів щодо якісної підготовки навчальних закладів до організованого початку 2021-2022 навчального року, забезпечення належного стану безпеки життєдіяльності учнів та вихованців
- Забезпечити готовність навчального закладу до нового навчального року.
- Вжити вичерпних заходів для створення безпечних умов праці та пожежної безпеки у закладі.
- Вжити заходів щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти осіб з обмеженими фізичними можливостями.
- До 30.08.2021 завершити підготовку закладу до роботи в осінньо-зимовий період, вжити заходів щодо реалізації програм з енергозбереження;
- Забезпечити неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 p. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів» та вжити заходів щодо повного охоплення дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання;
- Забезпечити організацію освітнього процесу в 2021/2022 навчальному році з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/20212навчальному році» , «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році».
- До 31.08.2021 провести набір учнів до 1-х та 10-х класів.
- Забезпечити організацію регулярного безкоштовного підвезення до місць навчання і додому учнів та педагогічних працівників закладу, які цього потребують.
- Забезпечити виконання рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), відповідно до постанови Головного санітарного лікаря України від 23.04.2021 №4 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19)»;
- Заступникам директора Покас Н.А. і Кальник Л.І.:
- Ознайомитися із матеріалами Всеукраїнської серпневої конференції.
- Забезпечити неухильне виконання Постанови Кабміну України від 13.09.2017 р. №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», ужити заходів щодо повного охоплення дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання.
- Ужити заходів щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей, які потребують, організовуючи індивідуальне навчання, у тому числі й у формі екстернату.
- Забезпечити в серпні 2021 року участь учителів школи у роботі методичних об’єднань.
- Надавати оперативну інформацію до відділу освіти щодо організованого початку 2021/2022 н.р з обов’язковим зазначенням кількості учнів, які не приступили до навчання 01.09.2021 р.
- Щомісячно, починаючи з 01.09.2021 р. надавати інформацію про дітей, які прибули з Донецької, Луганської областей та АР Крим за відповідною формою;
- До 15.09.2021 подати уточнену інформацію про працевлаштування та продовження навчання випускниками 9-х та 11-х класів, окремо – з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю;
- Надати оперативну письмову інформація про набір до 1-го та 10-го класів станом на 06. 09.2021 р.
4. Заступнику директора з виховної роботи Кальник Л.І разом з класоводами та класними керівниками 1-11 класів, забезпечити підготовку до свята “День знань” для учнів 1 (класовод Олефір Н.В.),9 (класний керівник Бехтер І.Л.) та 11 класів (класний керівник Галушка Ю.А.) та першого уроку в окремих класах, групах із дотриманням санітарних та протиепідемічних вимог, рекомендованих Міністерством охорони здоров’я України, уникаючи проведення масових заходів;
б)01.09.2021 провести свято «День знань» для учнів 1, 9 та 11 класів відповідно до постанови Головного санітарного лікаря України від 23.04.2021 № 4 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19)»;
6) забезпечити проведення першого уроку з урахуванням методичних рекомендацій згідно рекомендованої тематики.
4.1. Контролювати зміст, інформацію на сайті закладу, вчасне його наповнення та роботу групи по обслуговуванню шкільного сайту в складі:
- Барабаш Ю.В., учитель інформатики – технічний редактор (відповідальна за роботу сайту та розміщення інформації на ньому);
- Томахіна Л. Г., педагог-організатор – відповідальна за збір інформації;
- Ковальова Аліна, Іванюк Альона, Удовиченко Єлизавета учениці 10 класу та Сичук Діна, Зелененька Оксана учениці 11 класу, активісти учнівського об'єднання «Лідер» – кореспонденти.
5. З метою дотримання охорони праці в навчальних кабінетах, спортивному залі та на спортивному майданчику створити комісію в складі:
Голови комісії – Покас Н.А., заступник директора ЗНВР
Членів комісії: Простака В.О., Демченко Т.Л., Кутового Є.В.,.
5.1. Комісії провести обстеження навчальних кабінетів (інформатики 1, 2, шкільної майстерні з обробки деревини та металу, шкільної їдальні, кабінету кулінарії, кабінету швейної справи, хімії, біології, фізики), спортивного залу та спортивних споруд щодо дотримання охорони праці і техніки безпеки під час освітнього процесу про що скласти акти-дозволи щодо використання кабінетів в освітньому процесі.
6. Завідуючому господарству Демченко Т.Л. разом з технічним персоналом завершити всі поточні та капітальні ремонти приміщень навчального закладу, їдалень, технологічного обладнання та спортивних майданчиків
б) до 30.08.2021 завершити підготовку навчального закладу до роботи в осінньо-зимовий період, вжити заходів щодо реалізації програм з енергозбереження;
6. Підсумки підготовки школи до нового навчального року підбити на засіданні педагогічної ради 27.08.2021 р.
7. З метою встановлення єдиних вимог до ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах наказу МОН № 676 від 25 червня 2018 року «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти» .
- Протоколи педагогічних рад вести відповідно Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти в друкованому форматі
- Протоколи реєструвати в Книзі реєстрації засідань педагогічних рад.
- Нумерація протоколів засідань педагогічної ради ведеться в межах навчального року.
8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи Л.М. Сімаченко