Література з питань інлюзивного навчання
Для адміністрації закладу
Особливі діти в умовах загальноосвітньої школи (досвід закладів освіти Дніпровського району м. Києва). Практично-методичний посібник /Упорядник Сидоренко Н.А. – К.: РНМЦ Дніпровського району, 2015.- 64 с.
http://nmcio.ippo.kubg.edu.ua/
Інклюзивна освіта http://poroshenko.com/data/
Архітектурна доступність шкіл: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. Байди Л.Ю., О. В. Красюкова-Еннс; колек. авторів: Азін В.О., Грибальський Я.В., Байда Л.Ю., Красикова-Еннс О.В. – К., 2012. – 88 с.
Для батьків
Порадник для педагогів і батьків «Інклюзія від «А» до «Я» http://monachinivka-nvk.
Калініченко І.О. Любити і допомагати: путівник для батьків дітей з інтелектуальними порушеннями: навчально-методичний посібник / [упорядник І. О. Калініченко]. – Полтава : ПОІППО, 2018. – 88 с. - http://poippo.pl.ua/images/
Калініченко І.О. Дивитися і бачити: путівник для батьків дітей із порушеннями зору : навч.-метод. посіб. / [авт.-упор. І. О. Калініченко]. – Полтава : ПОІППО, 2016. – 86 с.
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Для педагогів
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с. http://www.ussf.kiev.ua/
Четверікова Н.В. Актуальні проблеми збереження емоційної стійкості педагогів в умовах інклюзивної освіти: сучасний вимір. Науковий вісник Херсонського державного університету. Психологічні науки. 2017. Т. 1. Вип. 3. С.107-113.